Bomberman: blocs destruits
Submit solution
Points:
10
Time limit:
5.0s
Memory limit:
256M
Author:
Problem types
Allowed languages
C#, Go, Java, Python
Al joc del Bomberman, quan es posa una bomba i aquesta esclata, apareixen unes flamerades que només actuen en horitzontal i en vertical. Si les flames toquen un bloc, el destrueixen, però només poden destruir el primer bloc que es troben mentre que la resta queda protegit:
Donat un taulell d'\(F\)x\(C\) on les \(X\) representen blocs, unes coordenades \(x\) i \(y\) i una longtud de flamerada \(n\), cal dir quants blocs quedarien destruïts.
Input Format
Primera línia:
- \(F\): Quantitat de files que té el taulell.
- \(C\): Quantitat de columnes que té el taulell.
Segona línia:
- \(x\): Coordenades x de la bomba.
- \(y\): Coordenades y de la bomba.
- \(n\): Longitud de la flameara.
Resta de línies:
- Cada línia representa una fila del taulell, les
X
representen blocs i els_
representen espais en blanc.
Constraints
- \(F\), \(C\), \(x\), \(y\) i \(n >= 0\)
- \(F\), \(C\), \(x\), \(y\) i \(n\) són nombres enters positius.
- Una bomba només es pot posar a un espai en blanc.
Output Format
- Cal mostrar per pantalla la quantitat de blocs que queden afectats per la bomba.
Test Case 1
Input
5 5
2 2 1
_ _ _ _ _
_ _ X _ _
_ X _ X _
_ _ X _ _
_ _ _ _ _
Output
4
Test Case 2
Input
5 5
2 2 1
_ _ _ _ _
_ _ X _ _
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _
Output
1
Test Case 3
Input
5 5
2 2 1
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _
_ _ X _ _
_ _ _ _ _
Output
1
Test Case 4
Input
5 5
2 2 1
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _
_ _ _ X _
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _
Output
1
Test Case 5
Input
5 5
2 2 1
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _
_ X _ _ _
_ _ _ _ _
_ _ _ _ _
Output
1
Test Case 6
Input
5 6
2 2 1
_ _ X _ _ _
_ _ X _ _ _
_ X _ _ X _
_ _ _ _ _ _
_ _ X _ _ _
Output
2
Test Case 7
Input
5 6
2 2 3
_ _ X _ _ _
_ _ X _ _ _
_ X _ _ X _
_ _ _ _ _ _
_ _ X _ _ _
Output
4
Test Case 8
Input
5 6
2 2 3
_ _ _ _ _ _
_ _ _ _ _ _
X _ _ _ _ X
_ _ _ _ _ _
_ _ X _ _ _
Output
3
CC BY-NC-SA 4.0