Tir amb arc


Submit solution

Points: 10
Time limit: 5.0s
Memory limit: 256M

Author:
Problem type
Allowed languages
C#, Go, Java

A l'esport de tir amb arc un arquer obté una puntuació segons l'anell on clava la fletxa. En una diana com la aquesta, rebria 5 punts al color groc, 4 al vermell, 3 al blau, 2 al negre i 1 al blanc.

L'anell groc té un radi de 5cm, i cada anell és 5cm més gran.

Si el tir cau justament sobre el límit d'un anell, es considera que la puntuació és la que correspon a l'anell de menys puntuació.

Input Format

La entrada consta de 2 nombres decimals (X, Y) que indiquen la posició on s'ha clavat la fletxa respecte al centre de la diana (0,0).

Constraints

Es garanteix que la distància al centre de la diana sempre serà menor que 25.

Output Format

S'imprimirà la puntuació obtinguda amb el tir.

Test Case 1

Input
0 0
Output
5
Explanation

Just al centre de la diana són 5 punts

Test Case 2

Input
5 5
Output
4
Explanation

Test Case 3

Input
10 5
Output
3
Explanation

Test Case 4

Input
-15 -10
Output
2
Explanation

Test Case 5

Input
20 5
Output
1
Explanation

Test Case 6

Input
0 10
Output
3
Explanation

Ha fet diana just al límit entre l'anell vermell i el blau, per tant es compta la puntuació del blau.

Test Case 7

Input
0.1 24.9
Output
1

Test Case 8

Input
7.1 7.9
Output
3

Test Case 9

Input
20 0
Output
1

Test Case 10

Hidden: this is a private test case!


Authorship: Gerard Falcó

CC BY-NC-SA 4.0