Tres en ratlla
Submit solution
Points:
10
Time limit:
5.0s
Memory limit:
256M
Author:
Problem type
Allowed languages
C#, Go, Java, Python
Donat un tauler de tres en ratlla, determina el guanyador, o si hi ha empat.
Input Format
El tauler consta de nou nombres corresponents a les nou caselles.
Les caselles buides es marquen amb un 0.
Les caselles amb una fitxa es marquen amb un 1 o un 2.
Constraints
El tauler és vàlid.
Output Format
Jugador1 | Jugador2 | Empat
Test Case 1
Input
1 1 1
2 2 0
2 2 0
Output
Jugador1
Test Case 2
Input
1 2 2
1 2 2
1 0 0
Output
Jugador1
Test Case 3
Input
1 2 2
2 1 0
2 0 1
Output
Jugador1
Test Case 4
Input
0 0 0
1 1 1
2 2 0
Output
Jugador1
Test Case 5
Input
0 0 0
1 1 2
2 1 1
Output
Empat
Test Case 6
Input
0 1 0
2 1 2
0 1 2
Output
Jugador1
Test Case 7
Input
1 0 2
1 2 0
2 1 0
Output
Jugador2
Test Case 8
Input
1 1 0
1 1 0
2 2 2
Output
Jugador2
Test Case 9
Input
0 2 1
2 1 1
2 2 1
Output
Jugador1
Test Case 10
Input
0 0 0
0 0 0
0 0 0
Output
Empat
CC BY-NC-SA 4.0