Pedra, Paper, Tisora
Donades un sèrie de rondes del joc Pedra-Paper-Tisora, determina el guanyador de la partida.
Input Format
Cada ronda de la partida s'indica en una línia diferent.
En cada ronda el primer caracter indica la ma treta pel jugador 1, i el segon caracter la ma treta pel jugador 2.
- El caracter @ significa "Pedra"
- El caracter # significa "Paper"
- El caracter % significa "Tisora"
El final de la partida es marca amb "END".
Constraints
-
Output Format
S'imprimirà '1' si guanya el jugador 1, i '2' si ho fa el jugador 2. Si hi ha empat s'imprimirà '-'.
Test Case 1
Input
@%
#@
%#
END
Output
1
Explanation
La primera ronda el JUGADOR1 trau PEDRA (@) i el JUGADOR2 trau TISORA (%) => 1 punt per a JUGADOR1.
En la segona ronda el JUGADOR1 trau PAPER (#) i el JUGADOR2 trau PEDRA (@) => 1 punt per a JUGADOR1.
En la tercera ronda el JUGADOR1 trau TISORA (%) i el JUGADOR2 trau PAPER (#) => 1 punt per a JUGADOR1.
El resultat final és JUGADOR1 = 3 punts i JUGADOR2 = 0 punts. Guanya JUGADOR1
Test Case 2
Input
@#
@%
@@
@%
END
Output
1
Test Case 3
Input
#@
#%
#%
##
END
Output
2
Test Case 4
Input
%#
%%
#%
%#
END
Output
1
Test Case 5
Input
@%
@%
@%
@%
@%
END
Output
1
Test Case 6
Input
#%
@#
%@
END
Output
2
Test Case 7
Input
@@
END
Output
-
Test Case 8
Input
@@
##
%%
END
Output
-
Test Case 9
Input
@#
#@
@%
%@
END
Output
-
Test Case 10
Input
@%
@#
@@
%@
#@
@@
END
Output
-
Test Case 11
Hidden: this is a private test case!
Test Case 12
Hidden: this is a private test case!
Test Case 13
Hidden: this is a private test case!
CC BY-NC-SA 4.0